Carrefour introduce la nivel național pungi 100% biodegradabile

Carrefour România introduce un produs inovator la scară națională – pungile 100% biodegradabile, o soluție pentru eliminarea a milioane de pungi de plastic. Create pe baza polimerilor naturali de către un producător român, noile pungi vor fi disponibile în toate cele peste 320 de magazine din România până la finalul lunii iunie. Anunţul a fost făcut în cadrul unui eveniment care, de Ziua Mondială a Mediului, i-a adus împreună – alături de Carrefour România și Ministerul Mediului – pe toți partenerii care au contribuit la acest proiect unic.

„Introducerea pungii biodegradabile este un pas major în viziunea noastră de a promova o viață mai bună și de a deveni lider în tranziția alimentară pentru toți prin promovarea unei economii circulare în România, o economie care favorizează materialele biodegradabile, rapid și sigur, în dauna celor toxice pentru mediu, și care se concentrează pe prevenirea eliberării de deșeuri greu reciclabile. Implementarea aceastei viziuni Carrefour are la bază folosirea inovației și biotehnologiei dezvoltate la standarde internaționale, împreună cu parteneri locali, care sunt conectați la ecosisteme globale de inovație. Vreau să felicit echipa noastră, echipa Carrefour, pentru exemplul pe care îl dă în piață. Exemplul nostru de colaborare poate fi un model de economie circulară pentru alți retaileri din România.”, a declarat Anca Damour, Director Corporate Affairs și Comunicare Carrefour România.

Punga realizată în parteneriat cu primul brand românesc de ambalaje 100% biodegradabile – Biodeck, este fabricată din amidon de porumb și este imprimată cu cerneală pe bază de soia, special concepută astfel încât să se biodegradeze rapid (3-6 luni) și complet, fără să polueze mediul înconjurător.

Mai mult, punga este în întregime compostabilă (convertibilă în material organic de către microorganisme apărute natural) – conform certificării S0708. Pentru început, pungile 100% biodegradabile vor fi disponibile clienților Carrefour în două formate, cu o capacitate de 5kg, respectiv 7 kg.

„Ne bucură inițiativa Carrefour România de a implementa politici sustenabile cu privire la înlocuirea pungilor din plastic cu unele prietenoase cu mediul, dar şi faptul că am găsit un partener care își dorește să facă acest lucru pe termen lung. Pungile noastre sunt făcute din resurse regenerabile, certificate la nivel european și respectă directivele Uniunii Europene cu privire la compostabilitate. În funcție de căldură și de umiditate, ele se biodegradează complet între 3 și 6 luni, în condiții de compostare”, spune Adrian V. Georgescu, Director de Vanzări Biodeck.

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară (32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 236 supermarketuri (214 magazine ‘Market’ și 22 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’). Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț, Galați și Târgu Jiu pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a mai dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *