România Hypermarché, operatorul lanțului de magazine cora, extinde, începând cu 27 aprilie, serviciul cora.ro în orașele Ploiești, Cluj și Drobeta-Turnu Severin cu opțiunea de ridicare a comenzii de la Serviciul Clienți din magazin, în doar cinci minute.
Clienții pot alege dintr-o ofertă variată de produse, de zeci de mii de produse – alimentare și non alimentare – rămânând în siguranță acasă și accesând www.cora.ro. Plata se face online, iar odată plasată comanda, echipele cora o pregătesc gratuit pentru ridicarea la ora aleasă de clienți. Astfel, comanda poate fi ridicată printr-o staționare scurtă în zona Serviciul Clienți, fără să fie nevoie să intri în magazin. Măsura se înscrie în eforturile cora de a eficientiza serviciile și de a promova shopping-ul în siguranță, într-un moment în care distanțarea socială este esențială pentru evitarea contaminării cu noul coronavirus. Dar nu numai, serviciul se pretează perfect atunci când vrei să salvezi timp şi să îţi recuperezi rapid cumpărăturile de la hipermarket.
Am extins serviciul cora.ro la Ploiești și Cluj cu opțiunea de ridicare a comenzii și l-am introdus în premieră la Drobeta-Turnu Severin, ca răspuns la solicitările clienților noştri. Tot ceea ce facem are legătură directă cu consumatorii și căutăm soluții pentru servicii mai bune, aliniate provocărilor actuale. Acum, mai mult ca oricând, este momentul cumpărăturilor online pentru siguranța tuturor. De aceea dezvoltăm astfel de servicii pentru a onora rapid comenzile, având în vedere că numărul acestora este tot mai mare, a spus Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.
Până acum, serviciul de Comenzi online al cora era disponibil în toate cele 4 magazine din București și Constanța Brătianu atât cu livrare, cât și cu ridicare din punctele coraDrive, iar la Ploiești și Cluj se putea opta doar pentru livrare. În continuare la Bacău serviciul cora.ro este disponibil în regim Drive, cu ridicare din magazin.