Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor

Compania de familie Cris-Tim lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și devine primul brand ce își publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale. Astfel, pentru a susține acest demers de transparență, Cris-Tim lansează o campanie în care sprijină consumatorii să aleagă în mod informat mezelurile cu conținut mare de carne. Și pentru că mai multă carne înseamnă mai multă energie, datorită aportului mai mare de proteine, campania Cris-Tim este dedicată iubitorilor de carne ,,pofticioși” de viață. Inițiativa vine ca urmare a preocupării companiei de a răspunde dorinței consumatorilor de a fi informați corect și de a consuma produse de calitate. Conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii români au menționat conținutul de carne ca fiind cel mai important factor în alegerea unei mărci și 47% au menționat “calitatea”.

Începând cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizează chiar pe fața pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o conțin. Pe lângă carne, Cris-Tim folosește ingrediente care conferă proprietățile de gust sau textură ale produsului, conform rețetelor consacrate, și care respectă toate normele în vigoare. Ca parte a angajamentului de a oferi produse de cea mai bună calitate, Cris-Tim își asumă în mod firesc transparență privind produsele sale – atât la nivelul rețetei, prin afișarea conținutului de carne, al ingredientelor, cât și privind procesul de fabricare, tehnologia utilizată și mediul în care sunt făcute.

De asemenea, inițiativa de transparentizare este o continuare a demersului de perfecționare a produselor Cris-Tim și de revoluționare a pieței preparatelor din carne, început în 2017 cu lansarea Etichetei curate, inovație ce a permis românilor să se bucure de mezeluri nu doar gustoase, ci fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, fără arome artificiale, fără monoglutamat de sodiu adăugat și fără caragenan.

Produsele cu Eticheta Curată sunt rezultatul unor eforturi imense, de peste cinci ani, de cercetare și investiție în resursa umană, în tehnologie și la nivel de rețetă. Eticheta Curată este sintagma care definește și exprimă produsul curat, liber de aditivi, rezultat care nu ar fi fost niciodată posibil fără înalta tehnologie de pasteurizare la rece – High Pressure Processing – și fără tehnologia cu ozon, care, combinate, reprezintă perfecțiunea în siguranța alimentului.

,,Promisiunea noastră este de a pune pe mesele românilor produse sănătoase, nu doar gustoase, și de a investi permanent în îmbunătățirea lor. Am început cu Eticheta Curată, când am revoluționat întreaga industrie alimentară, nu doar cea a mezelurilor, și nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucrăm să oferim cele mai bune produse. Ne perfecționăm rețetele și, chiar dacă am fi putut face și altfel, noi alegem să le avem la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Este o promisiune pe care am făcut-o încă de la început, de a respecta și prețui consumatorii la fel ca pe familia mea. Ca o dovadă că suntem dedicați acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Suntem mândri de faptul că reușim să oferim cele mai bune produse și lansăm în industrie tuturor provocarea de a comunica procentul de carne”, declară dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim.

Mezelurile cu un conținut mare de carne înseamnă atât calitate și gust mai bun, cât și un aport mai mare de proteine și mai multă energie, carnea fiind o grupă importantă în piramida alimentară. La raft, consumatorii vor găsi eticheta ce semnalizează procentele de carne pe toate produsele celor mai iubite branduri ale companiei Cristim: Cris-Tim, Matache Macelaru’ și Salam Săsesc. În anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor. Tot în decursul anului trecut, peste 140 milioane de produse Cris-Tim au ajuns pe mesele iubitorilor de carne.

Piața produselor de carne procesată este în creștere, iar românii aleg tot mai des mezeluri. Potrivit datelor Nielsen, oferite în cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesată a înregistrat o creștere în anul 2017, față de anul anterior, cu 4% în volum și 12% în valoare. (Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria de carne procesata pe piata din Romania, volum si valoare vanzari pentru 2016(DJ16->ON16) si 2017 (DJ17->ON17). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.