Compania Doripesco își continuă strategia de dezvoltare a ramurii de turism, așa cum își propusese la final de 2019, și lansează vineri – 25.09, un nou format de restaurant, Delicii Rapide & La Doi Pași, acesta fiind situat lângă Corabia Doripesco. Delicii Rapide & La Doi Pași reprezintă un magazin-restaurant și îmbină avantajele servirii rapide dintr-un magazin și plăcerea de a mânca un preparat cald, din ingrediente naturale și sănătoase, chiar și atunci când clienții nu au timp să aștepte după o comandă la restaurant.
Noul format de restaurant are și un produs „vedetă”, deliciosul Fishburger, dar și alte două tipuri de burgeri – Black Angus și Burger-ul din porc pentru tradiționaliști. Prin ingredientele folosite, compania Doripesco continuă să încurajeze consumatorii să mănânce sănătos și produse mereu proaspete. Chiflele se produc pe loc, pentru ca preparatele să beneficieze de gustul desăvârșit și aroma pâinii proaspăt scoase din cuptor, iar clienții își vor mai putea achiziționa din restaurantul – magazin Delicii Rapide & La Doi Pași și renumitele produse din Delta din Carpați-Doripesco: Salata din icre, Crema de păstrăv cu unt, Salata de păstrăv cu sos salsa, Salata de păstrăv cu broccoli, Aperitivul de păstrăv cu fulgi de migdale, Zacusca din pește cu ciuperci. Tot aici, consumatorii pot să găsească tot ceea ce au nevoie când se află la drum și își doresc o pauză bine meritată. Iar când vine vorba de cafea, aceștia sunt așteptați de numeroase sortimente de cafea, ce le vor aminti de bucuria zilelelor de vacanţă.
În cei peste 20 de ani de activitate, Doripesco și-a consolidat o serie de parteneriate, compania fiind adepta colaborărilor de lungă durată. Astfel, METRO Cash & Carry reprezintă unul dintre cei mai vechi parteneri ai firmei brașovene, motiv pentru care Doripesco a demarat acest concept de business în franciză pentru magazinul „La Doi Pași”.
„Fiind situat pe unul dintre cele mai tranzitate drumuri din România, DN13, restaurantul Delicii Rapide & La Doi Pași a fost creat pentru a satisface dorința și nevoile clienților aflați mereu în trafic și grăbiți. Feedback-ul primit din piață este foarte important pentru noi, iar în ultima jumătate de an, comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical. Ne dorim să ne adaptăm solicitărilor acestora, iar noul format de restaurant reprezintă dovada faptului că am reușit să răspundem la noi provocări.”, a declarat Dorin Crizbăşan – Director General Doripesco S.A.
Pe parte de turism, Doripesco mai deține Complexul Turistic Doripesco (restaurant și motel), restaurantul Casa Păstrăvarului, pensiunea Poiana Râșnoavei Doripesco, dar și restaurantul Corabia Doripesco, cu un design unic în zonă. Avantajele competitive ale acestor locații de turism sunt reprezentate de următoarele elemente: meniul specific pescăresc cu pește de primă prospețime din bălțile proprii, ambianța extraordinară determinată de peisajul natural al lacurilor din împrejurimi, precum și activitățile de agrement oferite turiștilor. Complexele piscicole aflate în custodia Doripesco prezintă avantaje deosebite nu doar pentru acvacultură, ci și pentru turism. Doripesco a introdus în circuitul turistic patru activități de agrement care se bucură de un real succes: pescuit sportiv, birdwatching, photohunting și vânătoare. Balta 4 este una dintre cele mai importante bălţi competiţionale din România, aici desfăşurându-se importante concursuri de pescuit sportiv.