„FĂCUT ÎN ȚARA MEA”, conceptul lansat de ACDBR

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR) lansează conceptul „FĂCUT ÎN ȚARA MEA”, prin care își propune să unească mediul de afaceri românesc și consumatorii sub acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia țării.

Este important ca antreprenorii români să își asume rolul de vector al națiunii, consumatorii să aleagă românește, iar statul să gândească și să acționeze în contextul actual în interes național, spun reprezentanții organizației. Cu ajutorul acestei inițiative, ACDBR dorește susținerea economiei României, a securității alimentare a cetățenilor noștri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară și economică, globală. Este vital ca toți românii să conștientizeze importanța consumului de produse și de servicii autohtone, necesitatea câștigării independenței economice a României și acordarea șansei companiilor românești de a rezista acum, de a-și menține angajații și de a trece cu toții cu bine peste această criză.

“Cu un ton precaut, însă profund ancorat în realitatea globală, venim în fața Statului și a românilor cu proiectul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA”, dorind ca România să conștientizeze faptul că există posibilitatea ca, după încheierea pandemiei, relansarea economică să nu fie imediată, ceea ce va genera o constantă presiune socio – economică asupra tuturor românilor. Anticipăm o competiție acerbă în interiorul Uniunii Europene, dar și pe plan mondial, în dorința naturală de a recupera economic, de a ocupa piețe și de a crește nivelul propriu de trai. Noi, ACDBR, împreună cu voi, întreaga societate românească, ne dorim și credem cu tărie că putem face acest lucru să devină realitate! În acest sens, venim în fața dumneavoastră cu un proiect de viitor, cu un proiect ce își dorește cu toată ființa ca România să își atingă potențialul pe care îl are și să prospere, din nou” – se arată în comunicatul emis de ACDBR.

ACDBR invită toate asociațiile profesionale, patronale, ale producătorilor, sindicatele și reprezentanții autorităților publice locale și centrale să se alăture acestei inițiative, cu dorința de a schimba din temelii felul în care noi, românii, ne raportăm la conceptul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA”. Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România reprezintă “distribuția tradițională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa și în piața magazinelor de proximitate/ retaileri independenți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *