Kaufland România anunță în premieră serviciul de livrări rapide la domiciliu

Vești bune pentru toți cei care sunt pe grabă sau pur și simplu vor să se bucure de o zi comodă: de astăzi, Glovo îți aduce Kaufland la tine acasă. Începând din luna august 2019, toți cei care nu au timp să ajungă la cumpărături pot avea la dispoziție opțiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland România, folosind aplicația Glovo.

Astfel, clienții vor primi acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare de pe lista de cumpărături, exclusiv din hipermarketurile Kaufland România.

Acesta este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienților la cumpărături folosind aplicația Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării.

Astfel, curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1300 de articole din categoriile:

  • Legume și fructe
  • Carne, mezeluri și produse congelate;
  • Lactate, brânzeturi și ouă;
  • Cafea, pâine și produse pentru mic-dejun;
  • Alimente de bază;
  • Dulciuri și snacksuri;
  • Băuturi;
  • Cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii;
  • Produse non-alimentare și produse de curățenie;
  • Hrană pentru animale.

Glovo este aplicația care livrează orice, oriunde folosind în mare parte o flotă de curieri cu mijloace de transport sustenabile, precum biciclete și scutere, din dorința de a contribui la decongestionarea traficului și pentru a oferi o opţiune de livrare ecologică. Astfel, limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.

,,Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienților noștri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toți clienții noștri să se bucure și de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la ușă. Căutăm permanent soluții să ne adaptăm cât mai mult stilului de viață modern al clienților, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea și prospețimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.   

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.

Serviciul Glovo este disponibil online pe glovoapp.com/ro, iar aplicația mobilă poate fi descărcată gratuit din AppStore sau GooglePlay. În prezent, Glovo face livrări în București, Constanța, Iași, Cluj, Brașov, Timișoara și Craiova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *