Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea unui magazin nou în București, pe data de 5 septembrie și ajunge la o rețea de 250 de unități în țară. Noul magazin este situat pe Șoseaua București – Târgoviște, Nr. 50 și este cel de-al 8-lea din țară cu acoperiș verde.
Deschiderea magazinului cu numărul 250 din rețeaua Lidl România continuă planurile de expansiune ale companiei prin realizarea de construcții prietenoase cu mediul. Astfel, procesul de execuție a noului magazin se află în linie cu strategia de sustenabilitate care face parte din modelul de business Lidl, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului. De exemplu, o caracteristică a noului magazin este faptul că are acoperiș verde. Acesta oferă o serie de beneficii ce țin de protecția mediului înconjurător, precum îmbunătățirea eficienței energetice a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. Totodată, acoperișul verde are rolul de a reduce efectul de seră, prin absorbția prafului și a dioxidului de carbon și echilibrarea nivelului de oxigen. Mai mult, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.
În continuarea demersurilor de dezvoltare durabilă asumate de companie, Lidl adoptă o serie de soluții și tehnologii moderne, care asigură standardele înalte de eficiență energetică. Astfel, în unitate sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.
Noua unitate din București are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 m² și dispune de peste 135 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă, între 07:30 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.
Deschiderea unității din București îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.
Inaugurarea celui de al 250-lea magazin din rețea continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, prin acțiuni simple și sustenabile. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.