Lidl își extinde rețeaua din România: un magazin în Năvodari cu acoperiș verde și unul în Moșnița Nouă

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 14 mai: unul în orașul Năvodari, județul Constanța și celălalt în localitatea Moșnița Nouă, județul Timiș. Pentru că sănătatea angajaților și a clienților este prioritară pentru Lidl, și în cele două unități se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Lidl le recomandă clienților să respecte, în același timp, măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Noul magazin Lidl din Năvodari este situat pe Str. D10, Nr. 1, iar cel din localitatea Moșnița Nouă se află pe Str. Ștefana, Nr. 1. Odată cu deschiderea celor două magazine Lidl, se vor crea aproximativ 20 noi locuri de muncă în fiecare dintre cele două orașe. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și aproximativ 120 de locuri de parcare. În parcările celor două magazine se va afla câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde vor putea fi încărcate două mașini simultan. În plus, majoritatea locurilor din parcarea magazinului din Năvodari sunt echipate cu parasolare.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Năvodari și Moșnița Nouă dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

În plus, magazinul din Năvodari dispune de un acoperiș verde cu o suprafață de peste 1.600 m2, fiind cel de-al zecelea astfel de magazin din portofoliul Lidl din România. Acoperișul verde oferă o multitudine de beneficii ce țin de protecția mediului înconjurător. Acesta contribuie în primul rând la eficiența energetică a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În același timp, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.

Totodată, pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noile magazine din Năvodari și Moșnița Nouă se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.).

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine Lidl din Năvodari și Moșnița Nouă se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinelor din localitățile Năvodari și Moșnița Nouă continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *