Mega Image extinde parteneriatul cu eMag pentru a oferi acces rapid la produse alimentare și pentru casă livrate în 60 de minute prin noua platformă online Tazz by eMag.
Astfel, în contextul COVID-19, care a generat o cerere foarte mare pentru livrarea produselor din categoria supermarket prin comenzi online, Mega Image crește capacitatea de livrare într-un timp foarte scurt, de doar 60 de minute. Pentru început, în faza pilot de lansare a platformei, serviciul de livrare rapidă acoperă o zonă limitată din București, în aria de acoperire a 23 de magazine Mega Image din zona de nord, precum și în alte două orașe din țară, Timișoara și Cluj.
Pentru lansarea unei comenzi, clienții pot accesa Tazz by eMag, fie direct pe www.tazz.ro , fie prin aplicațiile disponibile pentru Android și iOS și pot alege din peste 500 de produse alimentare și pentru casă, precum și din 6 pachete create special pentru a scurta timpul de pregătire și de livrare. Fiecare comandă este preluată de cel mai apropiat magazin Mega Image, aflat în program, în care echipe dedicate pregătesc cumpărăturile. În același timp, un curier este anunțat prin platformă și este trimis pentru livrare, care se face între 30 și 60 de minute. Plata se face doar online, prin card bancar.
“Întregul context actual ne provoacă să ne adaptăm, să găsim soluții imediate care să răspundă nevoilor clienților noștri aici și acum. Foarte mulți clienți au ales să facă online cumpărăturile și, deși am crescut capacitatea de operare, venim cu noi soluții prin extinderea în mod firesc a parteneriatului cu eMag pentru platforma Tazz. Reușim să livrăm astfel în siguranță produse pentru nevoi urgente din magazinele aflate în proximitate într-un timp foarte scurt, de 60 de minute de la lansarea comenzii“, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Unul dintre beneficii este livrarea produselor proaspete și în alte orașe în afara Bucureștiului, pregătite pentru livrare direct în magazinele din proximitate. Acest nou serviciu de livrare rapidă la domiciliu este o soluție alternativă pentru cumpărături în contextul distanțării sociale impuse de COVID-19, atât pentru persoanele care vor să reducă vizitele în magazine, cât și pentru cele care au acces limitat în această perioadă.