Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță o creștere de 15% a cifrei de afaceri la finalul lui 2018 față de 2017, în contextul extinderii portofoliului și a partneriatelor cu marile rețele de distribuție la nivel național. Așadar, Vascar raportează o cifră de afaceri de aproximativ 18 milioane de euro la finalul lui 2018.
În volum, cea mai mare creștere procentuală este înregistrată de segmentul de carne fresh, +44%, creștere susținută de extinderea gamelor din categorie. Categoria conserve a marcat o creștere în volum de 19.5%, în timp ce categoria mezeluri a crescut în volum cu 10%.
“Ne bucurăm că de la an la an reușim să menținem un ritm de creștere constant, sănătos. În 2019 ne propunem să continuăm extinderea distribuției la nivel național, astfel încât orice român să poată alege oricând un produs din carne de calitate, gustos și sănătos de la Moldova în Bucate. Întotdeauna am pus preț pe calitate și transparență în relația cu consumatorii, o filosofie de business care ne-a ajutat să creștem. Ne dorim ca tot mai mulți clienți să aibă acces la produsele nostre, pentru că, o dată ce le-au testat sigur vor reveni și altă dată”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc cu o evoluție organică pe o piață extrem de competitivă. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, oferind produse nu doar gustoase, ci și sănătoase, sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.
Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 18 magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.