Kaufland extinde serviciul de livrare la domiciliu prin Glovo în 11 orașe noi

  • În paralel, Kaufland România a lansat o nouă modalitate de livrare a produselor la domiciliu, ce ajunge și în mediul rural, în toate localitățile din țară, din aria de acoperire a serviciului de curierat.

Odată cu extinderea, în aceste orașe devine disponibil și serviciul special de livrare la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități, unde costurile de livrare sunt preluate de Kaufland. Astfel, retailerul ajunge la o rețea de 25 de județe din țară, din dorința de a aduce cumpărăturile rapid și în siguranță direct la clienți acasă, în special în această perioadă.

În unele orașe, serviciul de livrare la domiciliu pus la dispoziție de Kaufland și Glovo este singurul de acest fel, de care locuitorii pot beneficia în contextul actual.

Astfel, în toate cele 25 de orașe clienții vor putea comanda cu livrare la domiciliu fie prin aplicația digitală Glovo, dintr-un sortiment de peste 2.000 de produse, cu plata prin card bancar sau cash la livrare, în timp ce persoanele în vârstă sau cu dizabilități vor putea apela la linia telefonică dedicată și vor beneficia de posibilitatea achitării exclusiv în numerar a produselor, pentru a le fi cât mai ușor.

Cele 25 de orașe sunt: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați, Pitești, precum și Râmnicu Vâlcea, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Buzău, Slatina, Deva, Alba-Iulia, Târgu-Mureș, Baia Mare și Satu Mare, nou introduse în rețea.

În cadrul serviciului pentru persoanele vârstnice sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, Kaufland România va suporta pentru ei costurile de livrare.  Mai mult, pentru a-i sprijini în această perioadă și pentru că nu folosesc metode electronice de plată, în cazul acestor comezi, beneficiarii serviciului special vor putea plăti ramburs produsele, la livrare, folosind doar numerar. Comenzile pot fi plasate la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland din apropierea locuinței, în limita a 25 de kg și a sumei de 250 de lei per comandă.

Împreună cu voluntarii Fundației Regale Margareta a României, echipele Kaufland și curierii Glovo lucrează intens pentru a onora toate livrările în aceeași zi. Numărul de telefon la care pot apela atât beneficiarii, cât și însoțitorii acestora rămâne 0720.00.95.95 (tarif normal), apelabil în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-20:00 și duminică: 08:30-19:00.

În paralel, Kaufland România a lansat o nouă modalitate de livrare a produselor la domiciliu, ce ajunge și în mediul rural, în toate localitățile din țară, din aria de acoperire a serviciului de curierat. Clienții vor putea comanda acasă pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie.

Noul serviciu vine în sprijinul tuturor persoanelor care nu au acces ușor la cumpărături, fie că locuiesc în medii izolate, fie nu pot ieși din casă sau locuiesc departe de magazine.

De astăzi, clienții din toată țara pot comanda la alegere, online sau telefonic, unul din cele 2 pachete standard cu alimente de bază, ce va fi livrat direct acasă, simplu și rapid.

Pachetele oferă selecții de produse esențiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puțin o săptămână, în două variante:

  • pachetul standard de 39 kg, ce conține de la produse de panificație, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea și paste, până la fructe, legume și apă și altele;
  • pachetul standard plus de 46 de kg, pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse.

Prețurile încep de la 150 lei pentru opțiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport.

Comenzile se pot plasa pe site-ul www.kauflandlivreaza.ro sau telefonic la numărul 0800.080.888 (tarif normal), de luni până vineri între orele 08:00-20:00 și sâmbăta între 08 :00-17:00 cu excepția sărbătorilor legale.

„Să ai produse de bază, precum făină, ulei, mălai, nu trebuie să fie un lux. Dimpotrivă, oricine ar trebui să le aibă în casă fără vreun efort suplimentar. De astăzi, lansăm acest nou serviciu, care aduce acasă produsele de bază, cu provizii esențiale, oriunde în țară, la preț accesibil. Această soluție este gândită pentru a asigura necesarul de aprovizionare cu produse de strictă necesitate într-un format compact și în siguranță, atât pentru cei din mediul urban, cât și din mediul rural, fără să implice deplasarea în magazine”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Toate modalitățile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinație, acolo unde este posibil, cât și în numerar. Întregul proces de livrare respectă cele mai înalte standarde igienico-sanitare, astfel ca produsele să ajungă în condiții de maximă siguranță la clienții din țară.

Kaufland România crede că #ResponsabilitateaFaceDiferența, de aceea caută permanent să dezvolte servicii noi, prin care să fie un adevărat sprijin al comunității și să vină în ajutorul categoriilor defavorizate de oameni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *